PRELOM KOSTI - atmosfera sa četvrtog časa na kursu filmske šminke
Prelom kosti
Na četvrtom času filmske šminke teoretski deo bio je usmeren na prelom kosti. Posebnu pažnju smo obratili na oblasti anatomije koje su bazirane na frakturi kostiju. Ono zbog čega moramo biti poznavaoci anatomije jeste upravo to što se određeni elementi primenjuju tokom realizacije filmske šminke. Na ovom času rađn je otvoren prelom kosti ruke, koji bi se koristilo za potrebe filma eksplicitnih scena gde je koža kao i sama kost oštećena. Koristi se veštačka koža koja nam pomaže da napravimo oštećenje, tako što na prirodnu kožu dodajemo veštačku. Zatim, na ispupčenje veštačke kože pravimo oštećenje, koju teniramo i bojimo tako da dobijamo dubinu rane, na koju na kraju dodajemo zgrušenu kao i razređenu veštačku krv. Kod otvorenog preloma sama kost je ostećena i napukla, tako da smo koristili veštačku ljudsku kost koja imitira prirodnu i koja je postevljena u samoj rani, kako bi sam efekat bio što realniji.
Druga polovina časa bila je posvećena poderotinama na koži. Za ovu masku nam je poslužia ruka, tačnije prst. Želeli smo da jedan od prstiju bude skriven, tačnije da je izgubljen uz pomoć nekog, recimo jakog sečiva. Uz pomoć flastera sam prst je sakriven, gde je preko naneta veštačka koža koja prikriva sam flaster. Zatim je sama poderotina tenirana, bojena i prelivena zgrušenom i razređenom krvlju. Za jos realniji i bolji efekat, koristli smo kapljice veštačke razredjenje krvi koja imitira prirodnu krv koja se od siline sečiva rasprštela po koži. Ovakva povreda se može desiti i u slučaju eksplozije, smrskanog prsta nekim tupim predmetom i ostalo. Ovakva rana je takođe prelom kosti koja je sada potpuno razdvojena.
Kod preloma kosti se mogu koristiti različiti veštački materijali koji imitiraju kost. To su često elementi iz prirode koje se mogu pronaći i prilagoditi potrebama preloma kosti. Različitim eksperimentima i pokušajima dolazimo do kombinacije profesionalnih materijala i onih iz prirode.
You must be logged in to post a comment.